φόρτωση...

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Αλίκη Κάρτσωνα
Λογοθεραπεύτρια, Μυολειτουργική Θεραπεύτρια (OMT)

Η Αλίκη Κάρτσωνα έχει τελειώσει τις σπουδές της στην Αγγλία (City University) και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακoύς τίτλους PgDip και Msc στη λογοθεραπεία. Eίναι μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Λογοθεραπευτών (RCSLT) και του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών-Λογοθεραπευτών (ΠΣΛ). Εργάζεται στην Ελλάδα ως λογοθεραπεύτρια από το 2003 έχοντας αποκτήσει πολυετή εμπειρία σε κέντρα ειδικών θεραπειών στην Αττική καθώς και στην αποκατάσταση λόγου και ομιλίας ενηλίκων ύστερα από εγκεφαλικό επεισόδιο. Υπήρξε συνεργάτης στη Διαγνωστική και Θεραπευτική μονάδα παιδιού “Σπύρος Δοξιάδης” καθώς και στη μονάδα Αναπτυξιακής και Συμπεριφορικής Παιδιατρικής του νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία.
Έχει εξειδικευτεί στις διαταραχές σίτισης και κατάποσης (δυσφαγία) στο Manchester της Αγγλίας. Επιπλέον, έχει εξειδικευτεί στη μέθοδο της μυολειτουργικής θεραπείας μέσω της Aμερικάνικης Ακαδημίας Στοματοπροσωπικής Μυολειτουργικής Θεραπείας (ΑΟΜΤ). Το 2018 απέκτησε τον τίτλο Qualified Orofacial Myologist (QOM-D) μέσω της Αμερικάνικης εκπαιδευτικής εταιρίας Neo Health Services. Τέλος, έχει παρακολουθήσει προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σε μεθόδους εξειδικευμένης παρέμβασης (π.χ. Σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, νοηματικό σύστημα MAKATON, μέθοδος δομημένης εκπαίδευσης TEACCH).


Πέγκυ Δρούλια
Λογοθεραπεύτρια

Η Πέγκυ Δρούλια ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα των Ιωαννίνων το 2005 και είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών-Λογοθεραπευτών. Επίσης, κατέχει και πτυχίο Ανώτατης Εκπαίδευσης από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ως Εκπαιδευτικός Προσχολικής Αγωγής. Έχει εργαστεί σταθερά ως λογοθεραπεύτρια σε πρωινές και απογευματινές δομές, έχοντας αποκτήσει εμπειρία τόσο στις εξελικτικές όσο και στις αναπτυξιακές διαταραχές του λόγου και της επικοινωνίας σε παιδιά ηλικίας 18 μηνών έως 15 ετών. Το ειδικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στην πρώιμη παρέμβαση για παιδιά με γλωσσικές και κυρίως επικοινωνιακές διαταραχές.
Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις σε μία πληθώρα κλασικών και σύγχρονων θεραπευτικών μεθόδων και συστημάτων επικοινωνίας, όπως PECS, MAKATON, ΕΝΓ, αισθητηριακή ολοκλήρωση για λογοθεραπευτές, καθώς και στο δομημένο σύστημα TEACCH, στις αφηγηματικές δεξιότητες, στη δημιουργία κοινωνικών ιστοριών αλλά και στη χορήγηση σταθμισμένων ελληνικών δοκιμασιών.
Το 2016 έλαβε επάρκεια ορθής χρήσης του συστήματος ψυχοεκπαίδευσης γονέων Cygnet, από την εταιρεία ψυχοκοινωνικών μελετών.


Σταυρούλα Χερσονιωτάκη
Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια

Η Σταυρούλα Χερσονιωτάκη είναι πτυχιούχος ψυχόλογος του Παντείου Πανεπιστημίου και τακτικό μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (ΣΕΨ). Με την ολοκλήρωση των βασικών σπουδών, στράφηκε στο χώρο της ψυχοθεραπείας, όπου μετά από πολυετή εκπαίδευση ειδικεύτηκε στην Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική. Έχει συνεργαστεί με το Χριστοδουλάκειο Ίδρυμα του νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία στα πλαίσια της άσκησής της. Θέλοντας να διευρύνει την κατάρτισή της, έχει συμμετάσχει σε συνέδρια, ημερίδες και σεμινάρια (διαταραχές πρόσληψης τροφής, χρήση και κατάχρηση ουσιών, τεχνικές χαλάρωσης, διαχείριση συναισθηματικού - ψυχικού τραύματος, διαχείριση χωρισμού/διαζυγίου γονέων).
Έχει πολυετή εμπειρία στην ψυχοθεραπευτική αντιμετώπιση διαφόρων προβληματων (κατάθλιψη, αγχώδεις διαταραχές, κρίσεις πανικού, διαταραχές πρόσληψης τροφής) καθώς και στη συμβουλευτική γονέων και ζεύγους. Εργάζεται ιδιωτικά από το 2007.


Ελένη Δανιηλίδη
Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός

Η Ελένη Δανιηλίδη ολοκλήρωσε τις βασικές της σπουδές στην Ψυχολογία (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, πρόγραμμα Ψυχολογίας) και απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Συμβουλευτική στην Ειδική αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας). Κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Έχει αποκτήσει πολυετή εργασιακή εμπειρία σε κέντρα ειδικής αγωγής, παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη και μαθησιακή αποκατάσταση των δυσκολιών σε παιδιά και εφήβους, καθώς και συμβουλευτική γονέων/ ψυχολογική υποστήριξη ενηλίκων. Στο πλαίσιο της επιστημονικής της κατάρτισης έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα προγράμματα μετεκπαίδευσης (προβολικές δοκιμασίες Rorschach και ΤAT, διάγνωση και συμβουλευτική ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες, εκπαίδευση στην αποκατάσταση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών) καθώς και πλήθος σεμιναρίων και ημερίδων σχετικά με την Ψυχολογία και την Ειδική Αγωγή. Ως Ψυχολόγος, δουλεύει θεραπευτικά με παιδιά, εφήβους και ενήλικες με βάση το μοντέλο της συνθετικής προσέγγισης, με στόχο την ψυχολογική υποστήριξη και παρέμβαση σε ένα ευρύ φάσμα ψυχοσυναισθηματικών δυσκολιών . Ως Ειδική Παιδαγωγός, πραγματοποιεί εξατομικευμένα προγράμματα αξιολόγησης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.


Ιωάννα Άνγκους
Ψυχολόγος MSc

Η Ιωάννα Άνγκους είναι Ψυχολόγος με βασικό πτυχίο στην Ψυχολογία (BSc) από το Northumbria University της Αγγλίας, και μεταπτυχιακό τίτλο (Msc) στην Σχολική Ψυχολογία (Institute of Education, University College London, Αγγλία). Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος. Επίσης, έχει εκπαιδευτεί στην μέθοδο της Παιγνιοθεραπείας (ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ) και έως σήμερα ολοκληρώνει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην παγνιοθεραπεία μέσω της Play Therapy Greece. Στα πλαίσια της επιστημονικής της κατάρτισης, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και ημερίδων σχετικά με την Ψυχολογία και την Ειδική Αγωγή, και έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση και ερμηνεία του ψυχομετρικού εργαλείου αξιολόγησης WISC - 3. Στο παρελθόν έχει εργαστεί σε θέσεις παράλληλης στήριξης σε δημοτικά σχολεία. Σήμερα εργάζεται ως σχολική ψυχολόγος σε ιδιωτικό ξενόγλωσσο σχολείο (International School of Athens - ISA) ενώ παράλληλα συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών υλοποιώντας ατομικά προγράμματα παιγνιοθεραπείας και ψυχοθεραπείας σε παιδιά και εφήβους.


Μαρία Θεοδωροπούλου
Ειδική παιδαγωγός - Ψυχολόγος

Η Μαρία Θεοδωροπούλου είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στην κλασική φιλολογία. Είναι επίσης πτυχιούχος ψυχολόγος του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ. Στα πλαίσια της συνεχούς επιστημονικής κατάρτισης έχει παρακολουθήσει προγράμματα, σεμινάρια και ημερίδες σχετικά με την Ειδική Αγωγή, την Ψυχολογία και τις μαθησιακές δυσκολίες (Διαταραχές Γραφοκινητικής Επίδοσης (Δυσγραφία) - Αξιολόγηση και Τεχνικές Παρέμβασης, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) – Αξιολόγηση και Τεχνικές Παρέμβασης, Κλινική Ψυχολογία παιδιού και εφήβου, Σχολική Ψυχολογία, Παιδικό Ιχνογράφημα, Αυτισμός και Παιχνίδι SSIP). Επιπλέον, έχει λάβει πιστοποίηση στη χορήγηση και ερμηνεία του Αθηνά Τεστ.
Στο παρελθόν έχει εργαστεί και ως παράλληλη στήριξη σε δημόσια σχολεία. Το ειδικό ενδιαφέρον της επικεντρώνεται στην αξιολόγηση, παρέμβαση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.


Ανδριάνα Λυκοθανάση
Δασκάλα, Ειδική Παιδαγωγός

Η Ανδριάνα Λυκοθανάση ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές σπουδές της στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών και απέκτησε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εξειδίκευσης στην Ειδική αγωγή από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και το Εθνικό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Δημόκριτος. Έχει δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα που αφορούν τον αυτισμό και την τεχνητή νοημοσύνη. Είναι κάτοχος πιστοποίησης του συστήματος γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille. Εργάζεται από το 2017 ως εκπαιδευτικός ειδικής και γενικής αγωγής σε σχολεία και έχει πολυετή εμπειρία σε κέντρα μελέτης μαθητών δημοτικού, ως ειδική παιδαγωγός μαθητών κατ' οίκον και ως ιδιωτική παράλληλη στήριξη σε δημόσια σχολεία. Στα πλαίσια της συνεχούς επιστημονικής της κατάρτισης, έχει εκπαιδευτεί με πλήθος πιστοποιήσεων, βιωματικών εργαστηρίων, σεμιναρίων και ημερίδων που αφορούν την Ειδική Αγωγή, τη Διάγνωση και Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών, τη Συμβουλευτική και Ψυχολογική Υποστήριξη Παιδιού και Οικογένειας, την Ανάπτυξη Δεξιοτήτων στη Σχολική Ηλικία, το Θεατρικό Παιχνίδι, τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Το ειδικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στην ψυχοπαιδαγωγική και συμβουλευτική υποστήριξη μαθητών και των οικογενειών τους και στην εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης με σκοπό την αξιολόγηση και αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών τους.


Βασιλική Γεωργίου
Φιλόλογος, Ειδική Παιδαγωγός

Η Βασιλική Γεωργίου είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης με ειδίκευση στο τμήμα των Βυζαντινών και Νεοελληνικών σπουδών. Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Πατρών - Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Στο πλαίσιο της επιστημονικής της κατάρτισης έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και ημερίδων σχετικά με την ειδική αγωγή και τις μαθησιακές δυσκολίες (Δυσγραφία - Δυσλεξία – Δυσαριθμησία, Διαταραχή Ελλειμματικής προσοχής και Υπερκινητικότητα, Αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολίων). Επίσης, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για το θεατρικό παιχνίδι και τη μουσικοκινητική αγωγή, καθώς και προγράμματα – σεμινάρια συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σε τεχνικές εξειδικευμένης παρέμβασης (μέθοδος δομημένης εκπαίδευσης TEACCH, μοντέλο PYRAMID, πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ).
Έχει λάβει πιστοποίηση στη χορήγηση και ερμηνεία του Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης και κατέχει πιστοποίηση γνώσης του συστήματος γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille.
Ως ειδική παιδαγωγός, έχει πολυετή εμπειρία σε κέντρα ειδικών θεραπειών πραγματοποιώντας εξατομικευμένα προγράμματα με σκοπό την αξιολόγηση, τη διάγνωση και την αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολίων.


Μαργαρίτα Περιβολιώτη
Κοινωνιολόγος, Ειδική Παιδαγωγός

Η Μαργαρίτα Περιβολιώτη ολοκλήρωσε τις βασικές της σπουδές στην Κοινωνιολογία (Πάντειο Πανεπιστήμιο) και απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας/Πανεπιστήμιο Πατρών). Επιπλέον, κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και δυσλεξία (Πανεπιστήμιο Suor Orsola Benincasa Νάπολης). Στο πλαίσιο της επιστημονικής της κατάρτισης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την ειδική αγωγή και την διαπολιτισμική εκπαίδευση, καθώς και στη μέθοδο δομημένης εκπαίδευσης TEACCH. Σπουδάζει νοηματική γλώσσα στην ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος.
Στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης, έχει εργαστεί στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Κωφών και Βαρήκοων Αθήνας, στο κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθηνών, στο ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής Αγίας Παρασκευής και στο 9ο Ειδικό Δημοτικό σχολείο Αθηνών. Τέλος, έχει εργαστεί παρέχοντας ιδιωτική παράλληλη στήριξη σε δημόσια σχολεία και ως δασκάλα ιδιαίτερων μαθημάτων σε τάξεις δημοτικού.


Ευαγγελία Πρασούδη
Εργοθεραπεύτρια

Η Ευαγγελία Πρασούδη είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του ΤΕΙ Αθήνας (Σ.Ε.Υ.Π. Τμήμα Εργοθεραπείας), κατέχει άδεια άσκησης επαγγέλματος και είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.
Έχει εξειδικευτεί στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης σε παιδιά αλλά και σε βρέφη 0-12 μηνών, καθώς και σε ειδικά προγράμματα παρέμβασης όπως η μέθοδος δομημένης εκπαίδευσης TEACCH, 'Παιδικό Ιχνογράφημα', 'Όραση και αυτισμός', 'Εκπαιδευτικό λογισμικό για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες' της ΕΕΥΤ. Επίσης κατέχει πιστοποίηση εκπαίδευσης γονέων στο βρεφικό μασάζ C.I.M.I, έχει εκπαιδευτεί στο σύστημα γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille και κατέχει πιστοποίηση στη χορήγηση αξιολογητικών εργαλείων/σταθμισμένων τεστ (BOT-2, DP-3, DTVP-3, Sensory Profile for toddlers and infants). Για τρία χρόνια παρακολούθησε πρόγραμμα μετεκπαίδευσης και εποπτείας στην παιδιατρική εργοθεραπεία. Τέλος έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και πανελλαδικών συνεδρίων.
Εργάζεται σταθερά σε κέντρα ειδικών θεραπειών ως εργοθεραπεύτρια σε παιδιατρικό πληθυσμό, αναλαμβάνοντας παιδιά με εγκεφαλική παράλυση, αυτισμό, διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, δυσπραξία, ΔΕΠΥ, διαταραχές όρασης, νευρολογικά σύνδρομα, εγκεφαλοπάθειες αλλά και παιδιά που χρήζουν υποστηρικτικής τεχνολογίας , ενώ στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης έχει εργαστεί στην ΕΛΕΠΑΠ, στην Εταιρία Προστασίας Σπαστικών Πόρτα Ανοιχτή, στο Γενικό Νοσοκομείο Ασκληπιείο Βούλας καθώς και στο Ψ.Ν.Α. Δαφνί, αναλαμβάνοντας παιδιά και ενήλικες με αναπτυξιακές, νευρολογικές και ψυχιατρικές διαταραχές.


Ειρήνη Τσερκεζίδου
Εργοθεραπεύτρια

Η Ειρήνη Τσερκεζίδου είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, κατέχει άδεια άσκησης επαγγέλματος και είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.
Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης σε παιδιά, καθώς και σε ειδικά προγράμματα παρέμβασης όπως η μέθοδος δομημένης εκπαίδευσης TEACCH. Επίσης κατέχει πιστοποίηση στην "Εναλλακτική και Επαυξητική Επικοινωνία", βρίσκεται σε στάδιο εκπαίδευσης στην χοροθεραπεια και έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση αξιολογητικών εργαλείων/σταθμισμένων τεστ (BOT-2, DP-3, DTVP-3, Sensory Profile for toddlers and infants). Για τρία χρόνια παρακολούθησε πρόγραμμα μετεκπαίδευσης και εποπτείας στην παιδιατρική εργοθεραπεία. Τέλος έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και πανελλαδικών συνεδρίων.
Εργάζεται σταθερά σε κέντρα ειδικών θεραπειών ως εργοθεραπεύτρια σε παιδιατρικό πληθυσμό, αναλαμβάνοντας παιδιά με εγκεφαλική παράλυση, αυτισμό, διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, δυσπραξία, ΔΕΠΥ, διαταραχές όρασης, νευρολογικά σύνδρομα, εγκεφαλοπάθειες αλλά και παιδιά που χρήζουν υποστηρικτικής τεχνολογίας. Ακόμα στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης έχει εργαστεί στο Ε.Κ.Α. (Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης) ενώ υπήρξε και προπονήτρια στα Special Olympics Hellas αναλαμβάνοντας εθελοντικά παιδιά και ενήλικες με αναπτυξιακές, νευρολογικές και ψυχιατρικές διαταραχές.

Αντήνορος 21, 11634, Αθήνα, Παγκράτι (όπισθεν Κάραβελ)
Στάση Μετρό: Ευαγγελισμός
(+30) 210 7560 506
(+30) 6977 770 258 • (+30) 6932 981 527
info@familyplus.gr

η ομάδα μας • ο χώρος μας •