φόρτωση...

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Αλίκη Κάρτσωνα
Λογοθεραπεύτρια, Μυολειτουργική Θεραπεύτρια (OMT)

Η Αλίκη Κάρτσωνα έχει τελειώσει τις σπουδές της στην Αγγλία (City University) και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακoύς τίτλους PgDip και Msc στη λογοθεραπεία. Eίναι μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Λογοθεραπευτών (RCSLT) και του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών-Λογοθεραπευτών (ΠΣΛ). Εργάζεται στην Ελλάδα ως λογοθεραπεύτρια από το 2003 έχοντας αποκτήσει πολυετή εμπειρία σε κέντρα ειδικών θεραπειών στην Αττική καθώς και στην αποκατάσταση λόγου και ομιλίας ενηλίκων ύστερα από εγκεφαλικό επεισόδιο. Υπήρξε συνεργάτης στη Διαγνωστική και Θεραπευτική μονάδα παιδιού “Σπύρος Δοξιάδης” καθώς και στη μονάδα Αναπτυξιακής και Συμπεριφορικής Παιδιατρικής του νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία.
Έχει εξειδικευτεί στις διαταραχές σίτισης και κατάποσης (δυσφαγία) στο Manchester της Αγγλίας. Επιπλέον, έχει εξειδικευτεί στη μέθοδο της μυολειτουργικής θεραπείας μέσω της Aμερικάνικης Ακαδημίας Στοματοπροσωπικής Μυολειτουργικής Θεραπείας (ΑΟΜΤ). Το 2018 απέκτησε τον τίτλο Qualified Orofacial Myologist (QOM-D) μέσω της Αμερικάνικης εκπαιδευτικής εταιρίας Neo Health Services. Τέλος, έχει παρακολουθήσει προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σε μεθόδους εξειδικευμένης παρέμβασης (π.χ. Σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, νοηματικό σύστημα MAKATON, μέθοδος δομημένης εκπαίδευσης TEACCH).


Πέγκυ Δρούλια
Λογοθεραπεύτρια

Η Πέγκυ Δρούλια ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα των Ιωαννίνων το 2005 και είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών-Λογοθεραπευτών. Επίσης, κατέχει και πτυχίο Ανώτατης Εκπαίδευσης από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ως Εκπαιδευτικός Προσχολικής Αγωγής. Έχει εργαστεί σταθερά ως λογοθεραπεύτρια σε πρωινές και απογευματινές δομές, έχοντας αποκτήσει εμπειρία τόσο στις εξελικτικές όσο και στις αναπτυξιακές διαταραχές του λόγου και της επικοινωνίας σε παιδιά ηλικίας 18 μηνών έως 15 ετών. Το ειδικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στην πρώιμη παρέμβαση για παιδιά με γλωσσικές και κυρίως επικοινωνιακές διαταραχές.
Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις σε μία πληθώρα κλασικών και σύγχρονων θεραπευτικών μεθόδων και συστημάτων επικοινωνίας, όπως PECS, MAKATON, ΕΝΓ, αισθητηριακή ολοκλήρωση για λογοθεραπευτές, καθώς και στο δομημένο σύστημα TEACCH, στις αφηγηματικές δεξιότητες, στη δημιουργία κοινωνικών ιστοριών αλλά και στη χορήγηση σταθμισμένων ελληνικών δοκιμασιών.
Το 2016 έλαβε επάρκεια ορθής χρήσης του συστήματος ψυχοεκπαίδευσης γονέων Cygnet, από την εταιρεία ψυχοκοινωνικών μελετών.


Σταυρούλα Χερσονιωτάκη
Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια

Η Σταυρούλα Χερσονιωτάκη είναι πτυχιούχος ψυχόλογος του Παντείου Πανεπιστημίου και τακτικό μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (ΣΕΨ). Με την ολοκλήρωση των βασικών σπουδών, στράφηκε στο χώρο της ψυχοθεραπείας, όπου μετά από πολυετή εκπαίδευση ειδικεύτηκε στην Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική. Έχει συνεργαστεί με το Χριστοδουλάκειο Ίδρυμα του νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία στα πλαίσια της άσκησής της. Θέλοντας να διευρύνει την κατάρτισή της, έχει συμμετάσχει σε συνέδρια, ημερίδες και σεμινάρια (διαταραχές πρόσληψης τροφής, χρήση και κατάχρηση ουσιών, τεχνικές χαλάρωσης, διαχείριση συναισθηματικού - ψυχικού τραύματος, διαχείριση χωρισμού/διαζυγίου γονέων).
Έχει πολυετή εμπειρία στην ψυχοθεραπευτική αντιμετώπιση διαφόρων προβληματων (κατάθλιψη, αγχώδεις διαταραχές, κρίσεις πανικού, διαταραχές πρόσληψης τροφής) καθώς και στη συμβουλευτική γονέων και ζεύγους. Εργάζεται ιδιωτικά από το 2007.


Ανδριάνα Λυκοθανάση
Δασκάλα, Ειδική Παιδαγωγός

Η Ανδριάνα Λυκοθανάση ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές σπουδές της στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών και απέκτησε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εξειδίκευσης στην Ειδική αγωγή από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και το Εθνικό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Δημόκριτος. Έχει δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα που αφορούν τον αυτισμό και την τεχνητή νοημοσύνη. Είναι κάτοχος πιστοποίησης του συστήματος γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille. Εργάζεται από το 2017 ως εκπαιδευτικός ειδικής και γενικής αγωγής σε σχολεία και έχει πολυετή εμπειρία σε κέντρα μελέτης μαθητών δημοτικού, ως ειδική παιδαγωγός μαθητών κατ' οίκον και ως ιδιωτική παράλληλη στήριξη σε δημόσια σχολεία. Στα πλαίσια της συνεχούς επιστημονικής της κατάρτισης, έχει εκπαιδευτεί με πλήθος πιστοποιήσεων, βιωματικών εργαστηρίων, σεμιναρίων και ημερίδων που αφορούν την Ειδική Αγωγή, τη Διάγνωση και Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών, τη Συμβουλευτική και Ψυχολογική Υποστήριξη Παιδιού και Οικογένειας, την Ανάπτυξη Δεξιοτήτων στη Σχολική Ηλικία, το Θεατρικό Παιχνίδι, τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Το ειδικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στην ψυχοπαιδαγωγική και συμβουλευτική υποστήριξη μαθητών και των οικογενειών τους και στην εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης με σκοπό την αξιολόγηση και αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών τους.


Βασιλική Γεωργίου
Φιλόλογος, Ειδική Παιδαγωγός

Η Βασιλική Γεωργίου είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης με ειδίκευση στο τμήμα των Βυζαντινών και Νεοελληνικών σπουδών. Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Πατρών - Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Στο πλαίσιο της επιστημονικής της κατάρτισης έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και ημερίδων σχετικά με την ειδική αγωγή και τις μαθησιακές δυσκολίες (Δυσγραφία - Δυσλεξία – Δυσαριθμησία, Διαταραχή Ελλειμματικής προσοχής και Υπερκινητικότητα, Αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολίων). Επίσης, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για το θεατρικό παιχνίδι και τη μουσικοκινητική αγωγή, καθώς και προγράμματα – σεμινάρια συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σε τεχνικές εξειδικευμένης παρέμβασης (μέθοδος δομημένης εκπαίδευσης TEACCH, μοντέλο PYRAMID, πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ).
Έχει λάβει πιστοποίηση στη χορήγηση και ερμηνεία του Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης και κατέχει πιστοποίηση γνώσης του συστήματος γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille.
Ως ειδική παιδαγωγός, έχει πολυετή εμπειρία σε κέντρα ειδικών θεραπειών πραγματοποιώντας εξατομικευμένα προγράμματα με σκοπό την αξιολόγηση, τη διάγνωση και την αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολίων.


Ειρήνη Τσερκεζίδου
Εργοθεραπεύτρια

Η Ειρήνη Τσερκεζίδου είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, κατέχει άδεια άσκησης επαγγέλματος και είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.
Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης σε παιδιά, καθώς και σε ειδικά προγράμματα παρέμβασης όπως η μέθοδος δομημένης εκπαίδευσης TEACCH. Επίσης κατέχει πιστοποίηση στην "Εναλλακτική και Επαυξητική Επικοινωνία", βρίσκεται σε στάδιο εκπαίδευσης στην χοροθεραπεια και έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση αξιολογητικών εργαλείων/σταθμισμένων τεστ (BOT-2, DP-3, DTVP-3, Sensory Profile for toddlers and infants). Για τρία χρόνια παρακολούθησε πρόγραμμα μετεκπαίδευσης και εποπτείας στην παιδιατρική εργοθεραπεία. Τέλος έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και πανελλαδικών συνεδρίων.
Εργάζεται σταθερά σε κέντρα ειδικών θεραπειών ως εργοθεραπεύτρια σε παιδιατρικό πληθυσμό, αναλαμβάνοντας παιδιά με εγκεφαλική παράλυση, αυτισμό, διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, δυσπραξία, ΔΕΠΥ, διαταραχές όρασης, νευρολογικά σύνδρομα, εγκεφαλοπάθειες αλλά και παιδιά που χρήζουν υποστηρικτικής τεχνολογίας. Ακόμα στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης έχει εργαστεί στο Ε.Κ.Α. (Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης) ενώ υπήρξε και προπονήτρια στα Special Olympics Hellas αναλαμβάνοντας εθελοντικά παιδιά και ενήλικες με αναπτυξιακές, νευρολογικές και ψυχιατρικές διαταραχές.


Κατερίνα Κιανού
Λογοθεραπεύτρια

H Κατερίνα Κιανού ολοκλήρωσε τις σπουδές της ως λογοθεραπεύτρια το 2006 στο Α.Τ.Ε.Ι. Ιωαννίνων. Έκτοτε έχει εργαστεί σε ιδιωτικές θεραπευτικές δομές, έχοντας αποκτήσει μεγάλη εμπειρία τόσο στις εξελικτικές όσο και στις αναπτυξιακές διαταραχές του λόγου και της επικοινωνίας.
Το ειδικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στην ανάπτυξη γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), παιδιά με γλωσσική-φωνολογική ανωριμότητα και ειδική γλωσσική διαταραχή (SLI). Ασχολείται ενεργά με τον αυτισμό, τις γλωσσικές και επικοινωνιακές διαταραχές, προγράμματα πρώιμης παρέμβασης και ομάδες παιδιών και εφήβων με ΔΑΦ και ΔΕΠΥ.
Στα πλαίσια της συνεχούς επιστημονικής κατάρτισης, έχει ειδικευτεί στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε άτομα με ΔΑΦ, έχοντας παρουσιάσει ομιλίες σε εκπαιδεύσεις και συνέδρια, σχετικά με τις ΔΑΦ. Επίσης, έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις και επιστημονικά συνέδρια σε μία πληθώρα θεραπευτικών μεθόδων και συστημάτων επικοινωνίας, όπως PECS ,MAKATON, Cygnet, το δομημένο σύστημα TEACCH αλλά και στη χορήγηση σταθμισμένων ελληνικών δοκιμασιών. Τον Οκτώβριο του 2021 ολοκλήρωσε το εκπαιδευτικό «100Hr Yoga4Kids Teacher Training RCYT Yoga Alliance » για παιδιά 4-12 ετών.


Ανθή Δρακάτου
Ψυχολόγος

Η Ανθή Δρακάτου είναι ψυχολόγος, εκπαιδευόμενη Γνωσιακή Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεύτρια. Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι νόμιμη κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος.
Έπειτα, πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο τμήμα «Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας» της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στο παρόν διάστημα ολοκληρώνει την εκπαίδευσή της στη Γνωσιακή Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου «Κλινική Ψυχολογία Παιδιού και Έφηβου» και «Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση», καθώς και πλήθος σεμιναρίων σχετικών με την Ψυχολογία και την Ειδική Αγωγή. Κατά τη διάρκεια της πρακτικής της άσκησης στα πλαίσια του προπτυχιακού προγράμματος, εργάστηκε στο Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών Αθήνας, όπου εξοικειώθηκε με την κλινική συνέντευξη και τη χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων σε παιδιά και εφήβους. Στη συνέχεια, στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος, υλοποίησε την πρακτική της άσκηση στο τμήμα Ψυχιατρικής Παιδιών και Εφήβων του γενικού νοσοκομείου «Ασκληπιείο Βούλας», καθώς και στο Κέντρο Ημέρας Εφήβων Πλόες - Ε.ΨΥ.ΜΕ.
Τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών, όπου αναλαμβάνει θεραπείες παιδιών και εφήβων με νευροαναπτυξιακές διαταραχές και ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες, καθώς και τη συμβουλευτική γονέων, βασισμένη στα θεραπευτικά πρωτόκολλα της Γνωσιακής Συμπεριφορικής μεθόδου.


Μάριος Κριτικός
Εργοθεραπευτής

Ο Μάριος Κρητικός είναι εργοθεραπευτής και μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Τμήμα Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Έκτοτε εργάζεται σταθερά σε κέντρα ειδικών θεραπειών ως εργοθεραπευτής σε παιδιατρικό πληθυσμό αναλαμβάνοντας παιδιά με νευροαναπτυξιακές και κινητικές διαταραχές, δυσπραξία, διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας κ.α.
Στα πλαίσια της επιστημονικής του κατάρτισης έχει εξειδικευτεί στη μέθοδο της αισθητηριακής ολοκλήρωσης (SI) για παιδιά (3 κύκλοι) και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και μετεκπαιδευτικών προγραμμάτων , όπως "The Greenspan Floortime Approach", «Δυσγραφία» με τον Αλεξάνδρου Ευστράτιο. Επίσης έχει εκπαιδευτεί στη χρήση αξιολογητικών εργαλείων σε βρέφη και παιδιά (Dtvp, BOT-2).
Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο της ΕΛΕΠΑΠ, όπου συμμετείχε στη θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά με εγκεφαλική παράλυση, και στο ΕΠΙΨΥ (Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής), αναλαμβάνοντας οργανωτικές και συντονιστικές αρμοδιότητες στα πλαίσια του σχεδιασμού και της υλοποίησης ατομικών και ομαδικών θεραπευτικών προγραμμάτων.


Ερίνα Τζουάνα
Ψυχολόγος, εκπαιδευόμενη Χοροκινητική Θεραπεύτρια

Η Ερίνα Τζουάνα είναι Ψυχολόγος (απόφοιτη Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος) και επί πτυχίω στο τριετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα στη Χοροκινητική Θεραπεία (Master in Dance Movement Therapy) του Αυτόνομου Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης.
Στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης έχει δουλέψει θεραπευτικά τόσο με παιδιά όσο και με ενήλικες με νευροαναπτυξιακές διαταραχές, νοητική αναπηρία και ψύχωση, καθώς και με άτομα τρίτης ηλικίας με άνοια. Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη Παιδιών Προσχολικής-Σχολικής Ηλικίας και ΑΜΕΑ με τη Μέθοδο Αναπτυξιακής Κίνησης «VERONICA SHERBORNE». Διευρύνει συνεχώς την κατάρτισή της συμμετέχοντας σε συνέδρια, ημερίδες, σεμινάρια και μετεκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την ομαδική/οικογενειακή ψυχοθεραπεία, την ψυχοπαθολογία και τις θεραπείες μέσω τέχνης.


Αντήνορος 21, 11634, Αθήνα, Παγκράτι (όπισθεν Κάραβελ)
Στάση Μετρό: Ευαγγελισμός
(+30) 210 7560 506
(+30) 6977 770 258 • (+30) 6932 981 527
info@familyplus.gr

η ομάδα μας • ο χώρος μας •